Lååång resa

I natt klockan tolv va jag hemma i min lägenhet igen.
Kan ju säga att jag inte visste var jag befann mig när klockan ringde sju imorse. Tog ett tag innan poletten ramlade ner och jag insåg att jag faktiskt skulle gå upp.
Kom till jobb och hade 992 nya mejl....har inte gått igenom alla än.
Och första kassarapporten jag tog hand om hade 1 miljon i differens :)
Men allt löste sig till slut.
Nu har jag packat upp lite iaf och ska snart bege mig till Lödde.
Antwone va med och mötte mig igår...såhär lät det ungefär hela vägen hem till mig.
Antwone: Var e din pappa??
Jag: Det e ju han som kör bilen.
A: ????
J: Ja det e min pappa
A: Nä det e morfar
J: Ja men det e min pappa
A: Nä han heter morfar...vet du vad min pappa heter??
J: Nä vad heter han??
A: Han heter pappa Jason
J: Vad heter din mamma då?
A: Hon heter Therese
J: Och vad heter din moster???
A: Jag har ingen moster.
Jaha det e tacken det :)



Lite av min shopping....bilder kommer senare :)

So long


Kommentarer
Postat av: Annika

Ha ha, han är så jäkla skon... Välkommen hem. Får nog bli en mer detaljerad uppdatering snart. Kram o puss

2009-07-06 @ 17:38:41
Postat av: Sara

haha det är Ante det ;) puss puss

2009-07-06 @ 18:14:59
Postat av: Josse

Annika: Ha ha ha....sjukt frågig e han iaf :) japp du ska få höra :) Puss puss

Sara: Du han va inte tyst en enda gång....och så fick jag sitta därbak med han :D

Puss puss

2009-07-06 @ 18:37:22
URL: http://jirre.webblogg.se/
Postat av: Caroline

Ungar är bra roliga ibland :)

2009-07-06 @ 21:46:10
URL: http://heybaberiba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0