Jag vet, jag vet

Det e tråkigt med bara text men bättre än inget :)
Igår fick jag tränat en del.....en uppförsbacke i ungefär 20 minuter på cykel va inte att leka med.
Men det va det värt....mina solglasögon va kvar så nu e dom mina :)
Skulle pröva två klänningar men dom hade stängt av provrummen för dom hade fått mycket leverans....så dom får vänta.
Nu förbereder jag en picknick. Ska gå ner upp/ner till Sofies jobb snart sen ska vi köra och sola hade vi tänkt. Synd att det inte e sol ute. Men vi ska äta glass iaf. Sen ikväll e det fotbollsträning :)

So long

Kommentarer
Postat av: Sara

Här är sjukt varmt & kvavt :S ska sticka ner och bada nu :) puss puss

2009-07-01 @ 15:57:49
Postat av: Josse

Sara: Här e också apvarmt....har precis tränat fotboll och höll på att avlida :)

Puss puss

2009-07-01 @ 21:43:40
URL: http://jirre.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0