Good old days

Hittade lite roliga bilder på Facebook :)
Så jag tänkte lägga upp dom...vissa har förändrats en del :)



Ja det va en kväll i Juni



Malmö festivalen...nån som blev utelåst och fick sova i trappen och sen pajade mitt ligg :(



Evas 25-årsfest.....Hollywood tema



Nöjesguidens fest på Slagt



Jag och Marie skulle tvunget upp här....gick sådär



Nyår 2008/2009



Helgen innan jag började skolan



Lånade en kon på vår personalfest :)



Martin och Palles 35+35 årsfest i somras



Samma fest



Fotbolls Em i somras....hon fick min tröja :(



Min födelsedag i Stockholm....knappt bakis :)



När Sara hade eldat upp min soffa :)



Buenos Aires :)



Mackes 30-årsfest....bussen :)



Jag va SPINDELMANNEN på jobb :)



Förfest hemma hos Sara och Jonas



Efter Rasses 30-årsfest



I Varberg hos kusin

Det va alles.....wiiiiiiiiii
Nu ska jag äta knäckemackor med gurka och keso :)

So long


Kommentarer
Postat av: LaLizita

Ja det va ju lite kul foton, man kom ju till o med me på ett hörn ;)

Bra att du äter knäcke o keso, så jäkla gott ju! Har du smakat chili!??? Världsbäst! Blanda den med den vanliga mini, tummen upp! Ska jag äta på tåget nu! :)

Puss

2009-07-25 @ 21:45:58
URL: http://lalizita.blogg.se/
Postat av: Josse

Liza: Klart du va med ;)

Jag blir lite kass i buken av chili serru...så jag hoppar nog det :)

Pöss

2009-07-25 @ 21:53:39
URL: http://jirre.webblogg.se/
Postat av: Sara

Schysst att lägga ut den bilöden på mig, ser helt drogad ut ju :( hehe ja vi har hagft det sjukt kul :D puss puss

2009-07-25 @ 22:26:24
Postat av: Josse

Sara: Äsch det va väl inte så farligt ;) Mycket roligt har vi haft i våra dagar :)

Puss puss

2009-07-25 @ 22:38:17
URL: http://jirre.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0