Eftertraktad

Ja jag e tillbaka. En dag klarar ni väl er.
Igår hann jag inte blogga. jag och JobbSara satt på Tgif´s efter jobb och efter det så cyklade jag ner till Västra Hamnen och blev bjuden på grillat hemma hos Berglund/ Granström :) Lite vin slank också ner :)
Och idag efter jobb stack jag till Lödde och shoppade lite på New Yorker...igen :)
Ett par jeans, en skjorta och en tröja :)



Ser du bättre nu Liza :)



Ny mascara från YSL....



Här sitter jag och jobbar!



Sara och sjukt god Strawberry shortcake :)



Sjukt fin tavla fick jag av Hanna och Martin :)



Mitt gudbarn Love ....lika söt som sin mor ;)

Nu blir det snart sängen....fick ju gå loss med städtrasan precis för Tirre ska tydligen ha fest här hemma på lördag :)

So long


Kommentarer
Postat av: sara

Men gud vad långt hår lillkillen har nu ;) puss puss

2009-07-30 @ 21:56:35
Postat av: Josse

Sara: Ja längre än mig :) Puss puss

2009-07-30 @ 22:02:37
URL: http://jirre.webblogg.se/
Postat av: Tirre

Skyll inte på mig, det är din bjudning! ;)

2009-07-30 @ 22:18:31
Postat av: Josse

Tirre: Ja ja....min eller din, det spelar väl ingen roll. Behöver bara nån att skylla på ;)

2009-07-30 @ 22:23:58
URL: http://jirre.webblogg.se/
Postat av: LaLizita

Njaaa. där såg det precis ut som vanligt.. däremot på jobbfotot kan jag se att det är snäppet ljusare, fint :)

puss

2009-07-31 @ 12:54:26
URL: http://lalizita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0