Seeeg

Sitter och väntar på kusin som ska hämta mig kl ett...hon ska kolla på lägenhet och jag ska följa med. Just nu gör jag vad som helst för att slippa plugga till tentan på fredag :)
Igår va sjukt roligt. Eva hade gjort det jättefint och alla va glada......mycket rolig fest mao.
Efter jag hade kört alla hem så träffade jag upp Cicci och Helena på Koi. Va där inte så länge men tillräckligt länge för att märka att min kille från skolan va där. Han e så satans snygg. Och jag gjorde givetvis inget åt saken för jag va ju nykter.Sur va jag när jag kom hem.
Och när jag kom hem så va min kusin här. Hon skulle gå vid nio men kl två när jag kom hem så va hon fortfarande här. Så vi körde till Mc och handlade mat. Sviiiiinuhungrig va jag :)
Nä nu får jag väl slänga på mig lite lasar.....

So long


Kommentarer
Postat av: Liza Hemborg

Asså josse! Härmed är du icke min idol längre!!

Va fan gjorde du inget för?!?! Du skulle ju bara gått fram o raggat upp den stackars killen!! hahaha



Men en skitkul fest va vi på iaf. Kolla in alla foton som nu e uppe på fejjan! :) So long!

2009-01-12 @ 14:53:06
Postat av: Josse

Liza: Ja jag skulle ju gjort det....men asså jag e lite feg när jag e nykter :)

Jag har tyvärr kollat alla foton....ser ju inte klok ut på nån ;)

2009-01-12 @ 16:40:49
URL: http://jirre.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0