Pimp my tomte

Herregud va vi har kolla på lägenheter.....va en skitfin i Slottsstaden. Mysig balkong och allt men man va tvungen att renovera både kök och bad. När jag har gått ut skolan ska jag flytta också....till en mysig lägenhet :)
Ett span bodde dessutom i huset....micket trevligt. Va även lite vid Folkets park och kollade. Körde en drop in på en visning.....fikade lite...kollade second hand affärer. Ja lite så blandat.
Jag har precis städat....jag gör allt för att inte plugga. Så nu funderar jag på att slänga mig på soffan och kolla va det finns på teve.
Här kommer två bilder från julafton som jag snodde från kusins Facebook.



Pappa e tomte.....ha ha ha...



Antwone gömmer sig för tomten :)
Han va nog lite läskig med solbrillorna...

So long

Kommentarer
Postat av: sara

din lägenhet är ju mysig :) puss puss

2009-01-11 @ 16:41:03
URL: http://habibi.webblogg.se/
Postat av: Josse

Sara: Nja jag vill ha en mysigare och öppnare....men som sagt det får vänta. Puss puss

2009-01-11 @ 17:08:51
URL: http://jirre.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0