Måste dansa

Kommer ni ihåg den låten med Kaa. Va faktiskt en bra låt nu när jag tänker efter.
Men annars då??
Let´s dance va kanske ingen höjdare. Gillar Laila Bagge så jag hejar på henne.
Jag och Hanna gjorde tacos innan så nu funderar vi på att göra en kokbok. Den ska bli väldigt speciell. Och rolig :)
Jag e ledig hela helgen. Imorgon står inte så mycket på schemat. Ska köpa en present till Eva sen ska jag hem till mamma och pappa och pröva min jacka som dom har köpt till mig. Annars måste jag byta den. Och på kvällen ska jag och Denniz hem till Eva på Hollywood fest. Man måste va fin så jag får väl slänga på mig samma saker som jag hade på nyår.

Nu ska jag gå och lägga mig minsann :)

So long

Kommentarer
Postat av: sara

allt klär en skönhet ju ;) sov gott pix puss puss

2009-01-09 @ 22:38:34
URL: http://habibi.webblogg.se/
Postat av: Josse

Sara: Naw du e så söt ;) Puss puss

2009-01-09 @ 22:43:00
URL: http://jirre.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0