Lite crap :)

Har suttit och funderat och kommit på lite saker :)

Jag ska tvätta klockan sju imorgon bitti...inte okaj!!

Beyonces nya låt Halo e fantastiskt bra :)

Mamma ska komma och hämta oss i Landskrona imorgon...hur längesen va det ens föräldrar hämtade en när man hade varit ute???

Jag ska va husvakt till två hus, en katt, en häst och en massa jävla fiskar snart.....i två veckor!!!!

Det gick inget vidare med tentan...verkar som jag får göra om den.

Jag bokför på tyska på min praktik med ett tyskt tangentbord.....inte helt lätt kan jag säga :)

Imorgon ska jag göra Hbg osäkert :)

Det va nog allt för idag. Ska ju snart upp igen....

So long

Kommentarer
Postat av: sara

Vad har du kommit på??? ;)

vilken lyx att morsan hämtar :D

Du är inte den ända som ska göra det osäkert ;)

puss puss

2009-01-31 @ 09:52:05
URL: http://habibi.webblogg.se/
Postat av: Josse

Sara: Japp hon e ganska snäll faktiskt :)

Ikväll kör vi :P Puss puss

2009-01-31 @ 11:12:39
URL: http://jirre.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0