Trevlig doktor det där

Jag wikipedia min medicin som jag fick när jag va hos doktorn för ungefär ett år sen.
Såhär stod det.

Tramadol (tramadolhydroklorid) är ett morfinliknande analgetikum, som används vid måttlig till svår akut och kronisk smärta. Tramadol är ett beroendeframkallande medel och vid långvarig användning kan tolerans, psykiskt och fysiskt beroende, utvecklas. Risken är mindre vid kortare behandlingstid men utsättningssymptom kan förekomma även vid behandlingstid kortare än 6 månader.

Ja tack för den...det känns ju bra. Varför skriva ut så starka tabletter till mig???
Jag fick 50 stycken men har bara tagit en. Och jävlar vad jag mådde dåligt. Jag började fundera på om jag va gravid för jag mådde så jävla dåligt i över en vecka tror jag. Hoppas det inte blir värre för då måste jag ta dom igen :S

So long

Kommentarer
Postat av: sara

ja, fy dem pillerna är starka :( puss puss

2009-02-13 @ 22:28:55
URL: http://habibi.webblogg.se/
Postat av: Josse

Sara: Ehhh ja det skulle man ju kunna säga :) Puss puss

2009-02-13 @ 22:46:15
URL: http://jirre.webblogg.se/
Postat av: Åsa...

Ja, du, de är inte att leka med. Fick sådana efter min bilolycka och herrejisses vilka saker man såg. Be att få några andra.. De är livsfarliga..!

2009-02-16 @ 00:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0