Svag så svag :(

Det e lite synd om mig faktiskt.
Har träningsvärk i hela kroppen.
Igår va det roligt. Först va jag hemma hos Sofie och sa hej då :( Tog tåget till Malmö och mötte kusin på Gustav. Sen gick vi till Koi en sväng. Mitt pax från skolan va där. Så jag fick ju flirta lite med han denna gången.  Malmströms va också där....trevligt..mycket trevligt.
Vi hängde där ett tag och svängde våra lurviga :) Sen blev det Hipp. Va ju inte igår jag va där. Mr Big jobbade inte heller så jag kunde röra mig fritt :)
Sandra blev helt skogstokig där inne. Så jag hängde lite i baren med Jonas. Sen lämnade vi Sandra vind för våg och tog en taxi till Konserthuset. Falafel och kebab...fy fan va gott det va. Vi funderade även på att gå in på Crown men vi ändrade oss. Så jag åkte hem istället :) La mig på soffan och kollade på Dr phil. Vaknade vid halv åtta och gick in och la mig i sängen med ett stort glas vatten. Ja sen blev jag väckt för jag höll tydligen på att ge nån en hjärtinfarkt inatt :) Ha ha ha...lika roligt varje gång.
Nu e  jag sugen på all sorts skräpmat......sjukt sugen!



Ser ni så svag jag e :)
Jag tror jag sov när jag tog denna bilden :)

So long

Kommentarer
Postat av: sara

Hahaha men lilla pix då ;) inte mkt det fina tål. puss puss

2009-02-15 @ 12:38:43
URL: http://habibi.webblogg.se/
Postat av: Josse

Sara: Nä verkligen inte :( Puss puss

2009-02-15 @ 13:12:40
URL: http://jirre.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0