Skrämmande

Jag blev fan rädd för mig själv i morse.
Vaknade till och kollade på klockan. 09.12. Och då hade jag vridit mig en liten stund redan. Kan det va så att man vänjer sig vid att gå upp tidigare eller. För jag börjar ju undra faktiskt.
Idag ser dan ut som följer :
Tvätta, spela badminton, tvätta lite till, åka till Center Syd och fixa en sak, handla en tröja på NY, åka hem och göra mig sniiig, åka till Sofie och säga hej då :( och sen åka till Malmö och göra stan osäker :)
Så nu ska jag boka badminton tid. Jag ska se hur det går med min axel....den får se det som träning helt enkelt :)

So long

Kommentarer
Postat av: sara

EN TRÖJA TILL??? N u får du ge dig ;) jo man vänjer sig. Jag sover typ till 8 halv nio på helgerna. Puss puss

2009-02-14 @ 13:00:29
URL: http://habibi.webblogg.se/
Postat av: Josse

Sara: Men jag behöver ju en till :P Jag vill inte vänja mig :( Puss puss

2009-02-14 @ 16:57:57
URL: http://jirre.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0