Orkar inte lägga mig :)

Sofie skickade den här till mig på Facebook men jag kör den här istället :)
Det går ut på att man ska skriva en sak till allt som börjar på den första bokstaven i ens namn. Lite klurigare än det låter :)

1. Vad heter du? Josefine
2. Ett ord på fyra bokstäver: Jota
3. Flicknamn: Julia
4. Pojknamn: Jonathan
5. Yrke: Joddlare
6. Färg: Jusrosa :)
7. Klädesplagg: Jeans
8. Mat: Jalapenos
9. Sak i badrummet: Järnfemma :)
10. Plats/stad: Jersey
11. En orsak att vara sen: Jubelidioter på motorvägen
12. Något man skriker: Jävlar
13. Film: Josy and the pussycats
14. Något man dricker: Juice
15. Band: Jagged Edge
16. Djur: Järv??
17. Gatunamn: Johannesgatan
18. Bil: Jaguar S-type :)
19. Sång: Just a dream
20. Aktivitet med mer än en deltagare: Jakt

Det va ju inte så jävla lätt...försök ni :)

So long

Kommentarer
Postat av: Caroline

Sådär ja det gick väl bra? Fast jag kan inte låta bli att undra vad du gör med en järnfemma i badrummet?! ;)

2009-02-26 @ 19:59:06
URL: http://heybaberiba.blogg.se/
Postat av: Anonym

Caroline: Som jag skrev så va det svårare än vad jag trodde :) Här hemma i Lödde skulle man faktiskt kunna hitta en sån i badrummet. Dom ligger lite överallt :)

2009-02-26 @ 22:09:34
Postat av: Anonym

Alltså t om jag som har dysleksi kan se att jusrosa är fel Ljusrosa så du klara det inte

2009-02-26 @ 22:30:25
Postat av: Josse

Hanna: Nä jag vet...emn jagh kom inte på nån annan färg :(

2009-02-26 @ 22:52:55
URL: http://jirre.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0