Maybe baby

Nu ska jag kolla om det finns biljetter kvar till U21EM. Dom släpptes imorse och jag tänkte köpa några stycken till Sverige- Italien. Synd att den spelas i Hbg...hade varit lite roligare om det hade varit på nya Swedbank arena.

Annars då??? Händer inte så mycket...jobbar och kommer hem. Sätter mig framför teven och håller på att somna...har jag tur så äter jag nånting också. Så det tänkte jag faktiskt göra nu. Lite yoghurt iaf.

Tirre kom och käkade lunch med mig idag. Det blev Max och sen kaffe på Waynes :) Gott.....

So long

Kommentarer
Postat av: sara

Jaja, bara dissa Olympia din stropp ;) puss puss

2009-02-05 @ 18:27:51
URL: http://habibi.webblogg.se/
Postat av: Tirre

Tack för maten!

Men det där med att du drack kaffe...hmm det var ju rena chokladmjölken ;) puss

2009-02-05 @ 19:00:01
Postat av: Josse

Sara: Det gjorde jag inte...men det hade varit roligt att kolla i Malmö på den nya arenan :) Puss puss

Tirre: Du det e faktiskt kaffe i den...så det e så ;) Puss

2009-02-05 @ 19:07:05
URL: http://jirre.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0