Eine kleine.....

Idag på jobb så kom det en tysk som ska va där i en vecka. Ja och jag fick i uppdrag att lära upp han.
Känn på denna:
Lära ut ett tyskt bokföringsprogram genom att kommunicera på engelska till en tysk man.
Mja den va lite klurig faktiskt. Jag körde lite ord på tyska och många ord på engelska :)



Ja ja...skit samma.
Nu lär ni inte höra från mig på ett par dagar......ska köra mamma och pappa imorgon.
På onsdag e det kebab i Hbg och torsdag blir det quiz på Fagans.
Och sen fredag e det mys i mammas och pappas casa :)
Ska bli himla trevligt. Veckan kommer gå snabbt när man har mycket att göra :)

So long


Kommentarer
Postat av: sara

Jag e sur på E&T Jag vill ju oxå åka dit :( men men jag ska gå lös i deras casa ändå ;) mohahahaha puss puss

2009-02-17 @ 07:21:09
URL: http://habibi.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Sara: Ja jag e också avis på dom speciellt nu när jag har fått listan på vad som ska göras. Ja jävlar vad vi ska röja :P Puss puss

2009-02-17 @ 18:05:02
Postat av: JOsse

Sara: Ja jag e också avis på dom speciellt nu när jag har fått listan på vad som ska göras. Ja jävlar vad vi ska röja :P Puss puss

2009-02-17 @ 18:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0