Utvilad

Vakande tjugo över elva men va fortfarande trött så jag gick och la mig igen och blev precis väckt.
Ska sticka och handla en julklapp i en affär som bara har öppet på helgen. Börjar ju jobba på måndag och jobbar fram till julafton :(

Igår va skitroligt....vi hade en egen pokerturnering med låtsas marker. Jag ledde hela vägen till sista omgången. Då förlorade jag. Men det gjorde inget för man vann en pokal....va inte jättesugen på att ha den med mig ut sen.
Jag och Therese gick till Tgif´s.  Där va tre jubelidioter som va tröga i huvudet. Hatar sånna männsikor som kommer fram till en och börjar prata massa struntsnack....såg det ut som vi ville prata med dom eller???

Nu ska jag klä på mig sen ska jag köra hem till mamma och pappa. Mamma och Antwone ska baka :)

So long


Kommentarer
Postat av: LaLizita

Haha, va fan är det för butik som bara har öppet på helgerna!? haha, brukar va tvärtom!

2009-12-12 @ 20:52:40
URL: http://lalizita.blogg.se/
Postat av: Josse

Liza: Ja du en affär som e lite speciell tydligen ;) Puss

2009-12-13 @ 01:23:08
URL: http://jirre.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0