Dags för julafton igen

Snart kommer La gänget hit.
Det blir en liten julafton igen. Fast med pizza :)
Får väl se om man har varit snäll....

Igår gick jag och Annika ut en liten sväng.
Blev en runda på Tgif´s och sen gick vi en runda i stan och kollade var där va minst folk.
Blev Swing Inn till slut. Annika fick en öl över sig och luktade inte hallon :) Vi upptäckte även nya rum där jag aldrig har varit innan. Männen va obehagliga :)
Försökte även hjälpa till lite vid rouletten men det verkade inte som dom ville lyssna på mig. Synd för jag hade rätt :)

Nu blir det snart duschen......av med allt hår ;)

So long


Kommentarer
Postat av: Sara

Hmm vad är det för rum Pix ;) hahaha Tack för en mysig kväll & alla fina klapparna :D Älskar dig! Puss puss

2009-12-26 @ 21:08:30
URL: http://whatsupwhititvanillaface.blogg.se/
Postat av: Josse

Sara: Det va typ pianorummet....men det va läskiga män :) Tack själv...älskar dig med ;) Puss puss

2009-12-27 @ 12:11:29
URL: http://jirre.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0