What a day

Imorse när jag kom till Marie så hade hennes ena fisk dött. Vi gjorde allt vi kunde för att rädda den. Ringde tom förstärkning men det hjälpte inte. Ingmar va stendöd.
Sen pluggade vi i ungefär en timme.......resten solade vi eller åt nån form av mat.



Efter ett tag va det dags för mig att bege mig hemåt sen tog jag min cylla och begav mig mot stan för öl och fotboll. Hade bestämt att vi skulle sitta på en uteservering och dricka öl och kolla men ingen visade den jävla matchen så vi gick till matchen istället. Där kunde man både va ute och se på fotboll på samma gång :)
Man fick inte ta med sig handkräm in på matchen??????But why undrar jag????? Jag hade både handkräm och tandkräm med mig :)
Mitt Salzburg pax va där idag igen :)

So long

Kommentarer
Postat av: LaLizita

Sv: Ja glassen satt fint där i solen :) Det är varken: godis, choklad, chips eller kaka vilka är de 4 saker ja ej äter ;) (om ja inte blir bjuden nån gång då, man kan ju inte va oartig;))

När jag satt där funderade jag starkt på att äta en glass om dan hela sommarn. De dagar de är varmt då :)



Hehe vad flitiga ni va idag då :) Men härligt o sola.. o dricka öl.. o se fotboll.. Min tid kommer :)

Puss!

2009-04-29 @ 22:28:38
URL: http://lalizita.blogg.se/
Postat av: Josse

Då ska jag bjuda dig varje dag ;)

Vi va dö flitiga :) Som vi e varje gång :)

2009-04-29 @ 22:39:46
URL: http://www.jirre.webblogg.se.
Postat av: LaLizita

Det är därför jag aldrig kommer.. efts ni e så flitiga alltså ;)

2009-04-30 @ 09:31:11
URL: http://lalizita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0