Helt slut

Barnkalas och lite fest igår. Jag och Annika åkte ner till stan sen bestämde vi oss för att bara käka och sen åka hem.
Vaknade halv tio av den värsta mensvärken ever. Har aldrig haft det förr. Låg fyra timmar i fosterställning och frös och svettades. Helt sjukt.
Idag har vi varit på lekplatsen. Mest hela dan faktiskt. Annika kom en förbi en sväng. Vi skulle mata äckelfåglarna i Pildammarna. Det slutade med att Tessan tog Antwone under armen och sprang och jag ooch Annika sprang åt varsitt håll :) Så jävla äckliga.
Men nu e jag hemma iaf. Ska bara hänga i soffan och glo på teve. Imorgon e det ju fotboll :)

So long


Kommentarer
Postat av: Cicci

Men vännen då! Låter inte alls bra! Om du vill ha tips på hur du ska slippa det dära så är det bara att sä till. Jag är tyvärr mensvärksproffs :(

2009-04-16 @ 19:59:14
Postat av: Josse

Cicci: Ja fy fan...har aldrig varit med om det innan! Ingen rolig smärta :(

2009-04-16 @ 20:23:56
URL: http://jirre.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0