Asså??

Såhär skulle min dag se ut idag:
Plugg hela dan

Såhär såg min dag ut idag:
Gick 5 km med Marie sen sprang 2.5 km
Va hemma och pluggade i två timmar
Solade på balkongen
Pluggade lite lite till
Hämtade Marie och körde till Västra Hamnen och åt lunch...man måste äta :)
Åkte till Lilla torg och drack och solade oss
Åkte hem till Marie och pluggade i ca 1 timme
Åt falafel och snackade skit.
Och nu e jag hemma.

Men asså några poletter hann ramla ner :)



Inte så jag hade tänkt min dag riktigt :)

So long

Kommentarer
Postat av: sara

du är duktig på att springa & dricka öl pix ;) puss puss

2009-04-24 @ 17:20:21
URL: http://habibi.webblogg.se/
Postat av: mini

Du, snyggo! Hur jävla ofta äter du falafel?? varje blogg så har du ätit en FALAFEL!!! ha ha



kyss kusin

2009-04-25 @ 10:31:26
Postat av: Josse

Sara: Ja visst e jag :) Fast jag drack ju ingen öl utan jag fick köra :) Puss puss

Mini: Asså jag gillar det :) har du inte fattat det än ;)

2009-04-25 @ 18:53:18
URL: http://jirre.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0