Tillräckligt vaken nu :)

Fredagen började hemma hos Annika. VI drack vin och öl och när vi va lite runda under fötterna begav vi oss mot Lilla torg. Skulle käka på Koi trodde vi men där va fullt. Gillar inte bartenderna där längre. Vi gick vidare till Mello Yello men där va också fullt. Så det slutade med att vi käkade kebab på Stortorget. Efter det blev det Koi igen. Där hängde vi ett tag. Ganska länge faktiskt och vi blev riktigt fulla. Drack både det ena och det andra. Och så kollade vi på Holmenkollen :)
Va rätt så många pax ute.
Efter Koi gick vi till........spännade va....Etagé! Och vi skulle inte dit. Men där va roligt. Hittade även Cicci som jag fick jag hänga med. Lika kul som alltid!!!
Det va roligt ända tills jag skulle cykla hem. Nån hade snott den. Ska gå en runda imorgon och se om jag hittar den.







Snygga som få :)

So long


Kommentarer
Postat av: sara

Fy fan för cykeltjuven :( riktigt lågt. Hoppas du hittar den. puss puss

2008-09-22 @ 07:15:12
URL: http://habibi.webbblogg.se
Postat av: Josse

Sara: Ja det va fan lågt! Puss puss

2008-09-22 @ 17:12:19
URL: http://jirre.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0