Photo shooooot

Idag va jag och Linda på röntgen. Hon e arbetslös så hon fick följa med mig :) Det gick nog bra tror jag! Ja det märker vi!
Gårdagen va ju liiiite utspårad.
Drack alldeles för mycket. På för kort tid. Vaknade tjugo i sju imorse och trodde att  jag hade försövit mig. Kollade på telefonen och insåg att jag inte skulle gå upp förrän halv ett. Somnar om igen och blir väckt kl halv elva av en knasboll. Tydligen så hade jag skickat ett sms inatt att jag låg i kanalen om han ville mig nåt. Det gjorde jag alltså inte. Jag levde....men det va knappt!
Lägger in bilder snart. Måste dricka lite först. Hemskt törstig idag. Förstår inte det :P

So long

Kommentarer
Postat av: sara

du e galen du :D puss puss

2008-09-18 @ 19:06:20
URL: http://habibi.webblogg.se/
Postat av: Josse

Sara: Jaså det tycker du :) Puss puss

2008-09-18 @ 19:17:58
URL: http://jirre.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0