Mer lärd än nånsin!!!

Imorse inventerade jag i Lund......stod nog för rätt så många fel. Dom får ju skylla sig själv när dom lägger det på en så dålig tid :)
Jag, Tessan och Antwone spenderade sen dagen med att leta efter mamma och pappa på en jävla golfbana. Gick väl sådär kan man säga. Men vi hittade dom...när tävlingen va slut! Då va det Antwones tur att putta lite....eller vad han nu höll på med!
Nu på kvällen fick jag min kebab :) Sen har jag legat rak lång i en soffa och lusläst några Kingsize. Så om ni vill ha nån form av information om några gangsters så e det bara till att fråga mig. Man kan säga att jag e ett uppslagsverk nu :)
Dags för sängen....imorgon e det sjukgymnasten och sen Love passning :)



Nu finns det två sätt att stoppa dom :)
Denna ska jag inte stoppa i munnen iaf...och inte i röven heller!!!!

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0