Galen

Fan vad mycket det finns som jag skulle vilja berätta men som under vissa omständigheter inte kan sägas offentligt!
Ibland vill man bara skrika ut det!
Kassorna på jobb fungerade inte tills kl halv fem idag....kul att stå och skriva upp allt för hand och hålla på att räkna i huvudet.
Imorgon börjar nåt i Malmö. Jag vet inte vad det e men det e nån form av demonstrationer och möte. Har hört att det inte går så lugnt till på dom tillställningarna. Och så klart ska dom gå förbi Triangeln. Hoppas dom inte kommer in för då hissar jag ner gallret. Så kan dom stå där och glo :)

Dom har tydligen kallat in poliser från Stockholm och Göteborg.....så nu kan man ju kolla på dom om inte annat :)

So long


Kommentarer
Postat av: sara

Bara för det så, drömmde jag att jag stod i butiken och slog in allt på miniräknaren hahaha. Ta det försiktigt nu. Puss puss

2008-09-17 @ 07:32:06
URL: http://habibi.webbblogg.se
Postat av: Josse

Sara: Ha ha ha... inte lätt alltid :)

Ja vi e försiktiga...e rätt så gott om poliser kan man säga :) Puss puss

2008-09-17 @ 17:48:41
URL: http://jirre.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0