Sov som en stock

Igår somnade jag mitt tidigaste på länge.
Låg under mina två duntäcke i sängen. Hade dragit dit datan och snackade lite med knasbollen. TIll slut kunde jag inte hålla ögonen öppna längre. Så halv nio gick jag och la mig. Och somnade.
Vaknade fem i morse och gick upp och kissade sen sov jag till halv åtta när klockan ringde. Sjukt skönt va det.
Minns att jag drömde om finansiering. Kan inte ens släppa det när man sover.
Nu ska jag nog köra hem till mamma och pappa. Ska se om dom vill tycka synd om mig.

So long

Kommentarer
Postat av: sara

Jag gick och la mig tio över åtta hehe. Nu är det din tur med förklyningen. Bara du e friskt till nästa lördag. Puss puss

2008-10-17 @ 18:07:02
URL: http://habibi.webblogg.se/
Postat av: Josse

Sara: Skönt att komma i säng tidigt :) Ja nu e det verkligen min tur. Och har jag inte blivit bättre tills dess så måste det ju va nåt allvarligt fel :) puss puss

2008-10-17 @ 22:08:59
URL: http://www.jirre.webblogg.seg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0