Mitt liv

I fredags så skulle vi göra en mindmap om den som satt bredvid oss i klassrummet. Man fick inte använda ord eller siffror!
Såhär blev min som Annelie ritade till mig......jag gillade den så mycket så nu sitter den på mitt kylskåp!



Den är ju då jag i mitten! Om vi sen kör från prinsessan ovanför mig så e det året jag e född på och det e alltså Madeleine på bilden. Bredvid har vi ett skrivbord och det e att jag gick handelspå gymnasiet. Under där är Center Syd eftersom jag e uppvuxen i Lödde. Sen har vi min bil eftersom jag gillar att köra i runt i den. Under där är ett tåg och en snopp. Det är då det jag har jobbat med. Sen en fotboll och en handboll. Mina fritidssysselsättningar när jag va yngre. Bredvid sen är min familj. Mamma, pappa, Patrik, Tessan, Jason och Antwone. Sen har vi en ölflaska. Gillar  ju att dricka diverse alkoholhaltiga drycker med mina vänner. Ovanför e där jag bor. Bredvid en viadukt som ni ser. Och sist men inte minst träder en knasboll in.
Så det e mitt liv :)

So long

Kommentarer
Postat av: sara

Gillade verkligen din täckning, kan inte vi göra så också??? :D puss puss

2008-10-06 @ 21:06:03
URL: http://habibi.webblogg.se/
Postat av: Josse

Sara: Klart vi kan...visst va den rolig?? Puss puss

2008-10-06 @ 21:55:45
URL: http://www.jirre.webblogg.seg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0