Lillgangster

Idag efter skolan gick jag och käkade lunch med knasbollen.
Efter det hängde jag med kusin, Nadja och Camilla lite. Kusin skulle tvunget ut till Västra Hamnen för att handla på Ica Maxi. Hon hade tydligen aldrig varit där :S
Där mötte jag upp Hanna och Jonathan. Sen körde vi och hämtade Love. Och sen dess har jag hängt med Jonathan på hans fotbollsträning. Jag hatar sånna barn som inte kan ta för sig. När jag själv spelade fotboll blev jag så jävla irriterad om nån inte tog i allt vad dom kunde. Jag kan säga att det sitter i fortfarande. Hade lätt kunnat bära ut några barn och bett dom att aldrig komma tillbaka igen.
Men det e ju bara jag :)



So long

Kommentarer
Postat av: Anonym

shit va ball foto på er

Jag skrattar fortfarande åt nicken:)

2008-10-28 @ 23:16:14
Postat av: Josse

Hanna: Men trög unge ju :) Ja visst e vi snygga ;)

2008-10-29 @ 20:50:21
URL: http://www.jirre.webblogg.seg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0