En liten nap

Efter skolan gick jag och Hanna och käkade på Koi. Sen blev det en runda till banken. Vi (läs Hanna) måste ha varit dom drygaste kunderna på stället. Va där i över en timme. Sen blev det 7elven. Världens mäktigaste brownie hittade vi där. Hann även in en sväng på iiSA. Hittade ett par skitsnygga True Religion jeans. Känns inte så aktuellt att lägga ut 3500 kr på ett par sånna nu!

Jag läste finansiering och kalkylering på soffan innan. När jag va färdig satte jag på Lejonkungen. Kollade klart på den sen somnade jag. Inte hårt. Jag va bara väldigt långt borta. Hade ställt klockan så att jag inte skulle missa The Hills. Skitbra nu när jag kan se det.
Efter det så fick jag sån kraft att jag läste läxan en gång till plus att jag läste morgondagens läxa också.
Jag och Annelie har startat en studiegrupp. Kan bli lättare att plugga då så när vi slutar skolan imorgon så e det direkt till biblioteket och läsa in den marknadsföringen vi har haft. Avslutade den kursen idag. Längesen man hängde på "bibblan" minsann!
Nu blir det lite fil och teve.

So long

Kommentarer
Postat av: sara

Du är duktig du :D

puss puss

2008-10-08 @ 19:36:07
URL: http://habibi.webblogg.se/
Postat av: Josse

Sara: Ja jag vet :) Puss puss

2008-10-08 @ 21:57:50
URL: http://www.jirre.webblogg.seg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0