Yesterday.....

All my troubles seemed so far away.......vackert!
Fy fan vad gårdagen va rolig. Stand upen va så sjukt kul. Trodde på allvar att  jag skulle kissa på mig flera gånger. Björn Gustafsson e ju så jävla bra. Hans ställningar hade jag gärna försökt mig på om jag va kille!
Efter Slagt blev det en tur till Plockepinn. Där va Martin och hans entourage.  Hanna beställde Fernet eller nåt. Fy fan. Luktade på dom och började ulkas!
Sen blev det taxi till Koi. Sjukt goda shots har dom där. Och min favoritdrink. Där blev det mycket dans. Verkar som att alla andra har dö tråkigt när dom dansar men inte vi :)
Innan vi gick hem blev det kebab. Så jävla god e den. Hanna blev lite dålig så vi gick alla hem. Jag och Annika bestämde oss för att inte gå på Etagé. Moget beslut. På vägen hem skulle vi sno en liftkran. Tänk va coolt att komma glidandes i en sån. Men där va ingen nyckel så vi kunde inte starta den. Sååååååjävla synd.
Här kommer lite bilder sen e det snart dags att börja göra sig snygg igen :)













So long


Kommentarer
Postat av: Annika

Ja jäklar vilken rolig kväll. Massor med tack för en fin födelsedagspresent. NI ÄR BÄST!!

2008-11-04 @ 11:00:44
Postat av: Josse

Annika: Tack ska du ha! Det va sjukt roligt. Du borde hänga här nere lite oftare ;)

2008-11-04 @ 12:12:48
URL: http://www.jirre.webblogg.seg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0