Snyltunge :)

Jag har precis kommit hem från mamma och pappa.
Först käkade jag lunch med Tirre. Hon fick bjuda. Kanske hade fått ett majskorn för mina pengar. Fick iofs nästan inga ändå! Sen strök jag runt på Center syd ett tag. Handlade lite Jossekatter.
Mamma ringde och sa att  hon skulle handla. Och då va ju inte jag sen på att hänga på. Så jag fick handlat lite bröd och mjölk och sånt crap. Sen bjöd hon på pannkakor. Skitgott va det.
Sen kom pappa och Antwone hem. Och så fick jag en liten slant också. Så nu klarar jag nog mig i en vecka till iaf.

So long

Kommentarer
Postat av: sara

asså, du har det för bra ;) puss puss

2008-11-04 @ 19:24:37
URL: http://habibi.webblogg.se/
Postat av: Tirre

Ja och sprit fick du också, kan ju inte bli bättre! ;) Puss

2008-11-04 @ 19:59:32
Postat av: Josse

Sara: Ja jag vet :) Puss puss

Tirre: Ja du fick ju massa elektronik saker :) Puss puss

2008-11-04 @ 20:18:50
URL: http://www.jirre.webblogg.seg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0