Sliiiiiiten

Joe Labero va riktigt roligt. Förutom när jag höll på att hamna med i showen. Har nog aldrig gått så fort :)
Det va väldigt svårt att hitta en bar där bara. Lite synd.
Fick även byta från stay ups till strumpbyxor mitt på Amiralsgatan. Det va vissa som undrade vad jag höll på med...jag med :)

Skulle ju till Glasklart men jag fick ett annat ärende. Mycket trevligare eftersom det tydligen va as lång kö där. Jag va väldigt nöjd med mitt val :)

Nu ska jag köra och äta med Tirre!


So long


Kommentarer
Postat av: Annika

Blev ju lite nyfiken nu....

2008-11-29 @ 14:39:06
Postat av: Liza Hemborg

Ja asså josse, om ja minns rätt så berättade du aldrig vilket ditt andra mycket trevligare val va?? Vem gick du hem till!?!?!? ; ) Berätta nu, vi berättar ju allt för varann, eller hur?! :D

2008-11-29 @ 20:00:05
Postat av: Josse

Annika: Ja du...va ska jag säga :)Berättar sen :)

Liza: Ha ha ha.....kan berätta en annan dag ;)

2008-11-30 @ 14:58:09
URL: http://jirre.webblogg.se/
Postat av: hanna

Ja tur du är nöjd med valet bra val själv hade jag inte gått den vägen:) Men alla ska vi vandra samma väg eller vad fan säger man...

2008-11-30 @ 20:47:35
Postat av: Josse

Hanna: Ja det ska vi ;) puss puss

2008-11-30 @ 21:45:49
URL: http://.jirre.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0