Skiiiiiiiiit också

Skrev precis ett långt inlägg om gårdagen så försvann allt bara helt plötsligt :(
Så jag gör väl ett nytt försök!
Kvällen börjades på Torso Twisted. Där va det By Invitation only. Bjöds på tre rätters och vin. Jag käkade sushi för första gången i mitt liv. Men bara dom som va med räkor eller kyckling. Va faktiskt helt okaj.
Vi hängde där rätt så länge. Diskuterade hur vi skulle få Thomas Bodström på fall :) Skrattade så jag höll på att dö. Det va ett mycket trevligt ställe. Har ju aldrig varit där innan. Men iaf, vid ettsnåret drog vi vidare till Koi. Åtta glada brudar tog en taxi. Vi ljög om att vi hette Sandra så vi fick en stor taxi där alla fick plats.
På Koi stannade vi inte så länge. Sjukt mycket folk så jag och Hanna gick vidare till Etage. Där träffade vi Per, Linda och Marcus. Gled förbi kön lite snyggt. Ibland undrar man hur nattklubbar tänker. Men ja ja det va ju bra för oss :)
Inne på Etege skulle dom sjunga karaoke. Inte det vackraste jag har hört direkt :D
När jag och Berglund va slut så gick vi ut och åt kebeb. Mycket gott va det! Sen hem i sängen. Blev väckt halv två av Sara.
Så nu ska jag väl dra på mig lite lasar och sen köra hem till pappa :)



Sjukt störigt att inte ha en kamera!

So long

Kommentarer
Postat av: sara

Ja då var det dags för fröken lilla att gå upp ;) puss puss

2008-11-09 @ 21:23:19
URL: http://habibi.webblogg.se/
Postat av: Josse

Sara: Ja det va det verkligen :) Puss puss

2008-11-09 @ 21:51:44
URL: http://www.jirre.webblogg.seg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0