Sexställningar a la Björn

Nä vi va och kollade stand up i fredags så berättade Björn Gustafsson om olika sexställningar. Så jag tänkte förklara några av dom!
Indianen: Killen tar tjejen bakifrån och rätt som det e så bytar man till nr 2. Och då när tjejen skriker så sätter man handen på munnen och slår så att hon låter som en indian :)
Spöket: Killen tar tjejen bakifrån. Och så står det en kompis i garderoben som smyger ut och tar över. Sen smyger kille nr ett ut ur rummet och går ut och sen går förbi fönstret, tittar in och vinkar.
Rodeo: Killen tar tjejen bakifrån, sen säger han att han har klamydia. Sen ska man bara försöka hålla sig kvar!!!

Shit vad jag skrattade!



So long

Kommentarer
Postat av: sara

Hahaha, den med spöket var ju skitbra ;) rodeo har jag hört om innan, inte najs hahaha puss puss

2008-11-02 @ 20:18:39
URL: http://habibi.webblogg.se/
Postat av: Josse

Sara: jag hade inte hört nån....sjukt roliga. puss puss

2008-11-02 @ 20:33:18
URL: http://www.jirre.webblogg.seg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0