Myshelg :)

Igår hängde jag i Lödde ett tag. Fick tag på två julklappar. Lunchade även med Tirre. På kvällen blev det La med en sliten Sara och Jonas + hemmabakade pizzor. Svingott :)
Kollade även Mamma mia. Mycket bra film. Slår ju inte musikalen men va fan gör det :)
Inatt blev jag väckt av ett fullt ägg vid namn Sofie ;) Men det gjorde inget. Hade ju sovmorgon idag trodde jag ända till Sara skickade mess! Ja så jag drog mig upp sen har vi hängt lite på Center syd. Hittade en till julklapp och åt lunch med Tirre idag igen.
Så nu sitter jag hemma hos mamma och pappa och kollar på Man u- Man city! Min kille Ronaldo e med ;)
Snart blir det väl julskyltning om Sandra lever idag. Verkade rätt slirig inatt :) Skulle kanske till Café Rasoir också!
Berglund ska väl också med hoppas jag :)

So long

Kommentarer
Postat av: sara

Ja. sliten är rätt ord :S dessto piggare idag, men ändå trött. Ja filmen var bra, men musikalen är svinbra. Klockan tio är väl sovmorgon ;) puss puss

2008-11-30 @ 17:17:14
URL: http://habibi.webblogg.se/
Postat av: sofie

eyy... fullt ägg.. kanske lite slirig bara... haha.. puss puss

2008-11-30 @ 19:42:15
Postat av: Josse

Sara: A ja du va väl sliten ;) Och tio e inte sovmorgon...ett kanske :) Puss puss

Sofie: Liiiite slirig???? Asså allt snurrar ;) Puss puss

2008-11-30 @ 21:45:13
URL: http://.jirre.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0