Fotbollsgalan :)

Kollade på Fotbollsgalan som alla andra nog gjorde :)
Tänkte skriva lite om vad jag tyckte :)

Årets skränapa: Håkan Hellström
Årets vurpa: Chippen...fan va klantig :)
Årets hårresning: EM....inte ett enda hår låg på sin plats
Årets WTF: Hur kan Andreas Isaksson va nominerad till årets målvakt och Daniel Andersson till årets mittfältare????
Årets roligaste: Berg flyttar in......shit vad jag skrattade :)
Årets nervösaste: När tjejerna skulle gå fram och ta emot sitt pris.....såg inte helt stabilt ut
Årets rysning: Pelé...behöver jag säga mer????
Årets coolaste: Ehhhhh Zlatan kanske :)
Årets kung på galan: Ehhhhhh Zlatan igen :P



So long

Kommentarer
Postat av: Tirre

Att få ha varit med om ett fotbolls VM och ett fobolls EM live är inte illa pinkat. Att hör nationalsången på en fullsatt arena...brrrr där snackar vi ;)

2008-11-17 @ 22:33:01
Postat av: Josse

Tirre: Ja det va fan helt sjukt! Man kände sig lite större inne på arenan än vad man gjorde på torget i Köln när det stod 72 gånger mer engelskmän än svenskar :) Fiiiiiiii fan :)

2008-11-17 @ 22:55:45
URL: http://www.jirre.webblogg.seg.se
Postat av: sara

Som jag garvade när chippen trillade haha. Ja Tjejerna gick som men, fast i höga klackar. Ingen bra kombination. Roligt att vi båda gjorde en sammanfattning efteråt hahaa. Puss puss

2008-11-18 @ 07:09:34
URL: http://habibi.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Sara: Ja fy fan vad det va roligt :) Skrattade lite när jag kollade din sida och såg att vi typ hade gjort samma :) Puss puss

2008-11-18 @ 12:50:29
Postat av: Anonym

Kom just på att det är aplängesen jag kollade din blogg och så går man in och kommer till en helt ny design. DÖSNIIIGGG!!



Har ett tillägg till din lista- Kvällens lilla chock: Lennart Johanssons hälsotillstånd



Puss puss

2008-11-18 @ 15:48:55
Postat av: Annika

Glömde visst mitt namn. Lite hemlig sådär...:)

2008-11-18 @ 15:51:30
Postat av: Anonym

Annika: Ja asså jag vet ;) Tänkte också på det. Han såg faktiskt mer död än levande ut. Stackare :( Puss puss

2008-11-18 @ 17:02:23
Postat av: Josse

Jag va visst också hemlig men det va jag som skrev innan :)

2008-11-18 @ 18:42:14
URL: http://jirre.webblogg.se/
Postat av: Cicci

Nä för alla kollade inte galan, för vissa var i Thailand. Var bara tvungen att skryta lite, kul att ha en massa att ta igen här nu :)

2008-11-21 @ 11:50:55
Postat av: JOsse

Cicci: Skrytapa ;) Hoppas du hade roligt och framför allt att du e brun :)

2008-11-21 @ 16:08:22
URL: http://jirre.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0