Pantade

Idag blev jag nästan medtvingad av Annika att panta hennes flaskor. Vi gick runt hela stan med hennes påsar och skämdes. Till slut blev dom pantade. Jag fick en glass för besväret :) Och sen upptäckte vi att JC hade rea på allt så vi va ju tvungna att gå in där en sväng. Vi hittade varsitt linne. Och nu har vi precis haft fruktkött på våra armbågar. Man blev dö len.
Jag har fått fler presenter idag. När jag klev innanför dörren så stod det två stolar och ett bord till min balkong. Och två rullar konstgräs som jag ska rulla ut :)

So long

Kommentarer
Postat av: Annika

Hey, jag tvingade inte dig...men det var dökärt att hjälpte mig. Var liksom på tiden. Du fick ju ett linne också eftersom någon "glömde" sin plånbok....:). Men det var du värd efter allt slit.

2008-05-28 @ 23:42:36
Postat av: Jirre

Annika: Okaj du tvingade inte mig då. Men du ska klart få pengar för linnet. Va liksom inte väntat att JC skulle ha öppet halv nio på kvällen. Men hur skulle vi klarat oss utan dom linnena???

2008-05-28 @ 23:48:23
URL: http://www.jirre.webblogg.se
Postat av: Annika

Ha ha. Nej va ska man göra går liksom inte att motstå... Ser det som ett tecken. Var liksom meningen så :). Vill inte ha några pengar. Är glad att jag blev av med flaskorna som fyllt halva köket.

2008-05-29 @ 00:09:49
Postat av: sara

Gud vad snäll du måste ha varit ;) många presenter hit & dit :) fler till helgen förhoppningsvis. Puss puss

2008-05-29 @ 07:30:43
URL: http://habibi.webbblogg.se
Postat av: Jirre

Annika: Jag bjussar på lunch nån dag :)
Sara: Ja jag e nog ganska snäll när man tänker efter!
Puss puss

2008-05-29 @ 19:52:49
URL: http://www.jirre.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0