Go Josse, it´s my birthday :)

Ja vi har ju varit i Stockholm hela helgen och firat.
Slut´s r us började sin resa vid sju på morgonen. Blev en tur inom Gränna för att handla polkagrisar såklart!
273497-332
När vi kom fram till Stockholm så hittade vi till lägenheten ganska snabbt. Och väl där drog vi ut på balkongen. Solade oss och drack vin. Lite för mycket vin kanske. Vi va tvungna att ha partyhattar hela tiden också.
273497-333
Sen visste ju inte jag var vi skulle så det blev en överraskning. Hamburger börs blev det för att titta på R.E.A! Sjukt roligt. Och så roligt vi hade åt vår servitör.
273497-334
Vid det här laget va vi alla rätt så bra i gasen. Så vi drog upp på dansgolvet. Och börjar dansa såklart. Fast det va bara vi som gjorde det. Men sen jävlar spratt det i benen på alla jävlar på stället. Micket roligt. Vilka glädjespridare vi e. Fick nästan alla på gott humör.
273497-335 273497-336
Sen gjorde vi misstaget att gå till Café opera. Shit vilket crap ställe. Vi drog igång vår dans igen och det va inte så poppis bland alla andra. Men vi hade kul. Annika körde tom trappan :) Sen åkte vi tunnelbana hem!
273497-337
På min födelsedag fick jag låtsas sova för det förbereddes i köket. Höll på att dö av garv när Annika och Hanna kommer in med partyhattar, ballonger, en present och frukost bestående av chips, en banan och Fanta. Micket roligt! Sen blev det frukost med frallor :)
273497-338
Det va meningen att vi skulle åka till Djurgården och ha picknick men efter att ha åkt rundor ganska länge och ett litet missförstånd på Systemet så blev det gräsmattan nedanför lägenheten. Gick precis lika bra. Va dömysigt!
273497-339
När vi va färdigvilade och sniiiiga så begav vi oss in mot stan igen. Återigen visste jag inte var vi skulle. Det blev Restaurang Kungsholmen. Synd att vi va bordet som blev bortglömdda annars va det jävligt trevligt. Fett med fräscht :) Efter en stor middag så begav vi oss till F12. Sjukt cool terass och micket trångt. Men där va ett jävla drag. Och där hade vi lite kändisresor också.
273497-340
Och idag har vi bara åkt bil. Gick ganska snabbt faktiskt. Rätt så skönt.
Det va alles för denna gången.
Tack för en jävligt trevlig helg. Sjukt rolig :) Och tack för presenterna. Blev fett med glad :)

So long

Kommentarer
Postat av: Annika

Tack själv vännen! Du har sammanfattat det hela micket bra... Undrar om någon någonsin kommer ha lika kul på Hamburger Börs :) Ingen kan ju sprida lika mycket glädje som vi eller kanske du med din feta landskronadialekt...

2008-05-25 @ 21:50:09
Postat av: Jirre

Annika: Ja jag e ganska nöjd. Jag tror att det stället lika bra kan bomma igen. Ingen kommer ju göra det lika bra som vi :) Ja den dialekten e inte att leka med. Måste nog börja öva på att prata mer som en skåning/stockholmare. Ska öva lite på betoningen bara :)

2008-05-25 @ 22:46:38
URL: http://jirre.webblogg.se
Postat av: Bus

Grattis i efterskott!!!!!!
Verkar som ni haft en helgalen helg med massa upptåg.
Vi ses tjejen!
Kram

2008-05-26 @ 08:32:53
Postat av: hanna

Tack ska du ni ha det var sjukt roligt och jag övar på min dialekt hela tiden:)Ja nu får storstaden klara sig utan deom fettaste och snyggaste brudar

2008-05-26 @ 08:43:30
Postat av: sara

Har nu berättat om dem fetaste brudarna? ;) hihi puss puss snart får du fler presenter :)

2008-05-26 @ 14:56:42
URL: http://habibi.webblogg.se
Postat av: Jirre

Bus: Tack så mycket. Det va skitroligt :) Hoppas kulan mår bra!
Puss
Hanna: Ja du måste nog öva lite mer. Tror inte att storstan klarar sig faktiskt. Vem ska visa var skåpet ska stå på dansgolvet?? Puss
Sara: Jag vet inte om jag har gjort det. Måste berätta :) Ja jippie jag vill ha presenter :) Puss

2008-05-26 @ 18:25:26
URL: http://jirre.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0