Micket märklig helg

I lördags blev det ju utgång. Först försökte Annika bränna ut mig i hennes lägehet. Men jag fick tag på en scarfs att andas igenom. Så lätt blir man minsann inte av med mig.
Sen traskade vi ut i natten. Gick till Moriskan men där va inte en jävel. Så vi ordnade så att vi skulle slippa stå i kö när vi kom tillbaka. Dö bra. Det blev Cuba café och dit skulle vi aldrig ha gått. Nån snodde alla mina pengar och tjuven hette inte bartendern. Helt plötsligt låg min plånbok på golvet tom. Ja det va trist.
Sen gick vi tillbaka till Moriskan där vi blev hatade av alla i kön för att vi gick före dom. Ibland gäller det att va smart. Men där stannade vi inte så länge. Dels för att vi inte fick beställa nåt att dricka och dels för att det va en fritidsgård där. Så vi tog en taxi till Koi istället. Där gled vi också förbi kön. Fantastiskt. Så där hängde vi ett tag. Sen fick jag bråttom hem så jag delade en taxi med en dansk och en från Ghana. Fråga mig inte hur det gick till men jag kom hem till mig.....det va det fler som gjorde....mer än en gång :)
Kan inte lägga in bilder i datan för den e full så ni får en gammal på partyrävarna.



Och ja det va trevligt igår.

So long

Kommentarer
Postat av: sara

Josse, alltid full av ävetyr ;) puss puss

2008-06-30 @ 20:19:12
URL: http://habibi.webblogg.se/
Postat av: Jirre

Sara: Ja det e väl klart..nån måste ju styra upp det :) Puss puss

2008-06-30 @ 20:22:09
URL: http://jirre.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0