Ho ho

Ja här har inte jag varit på några dagar.
Vore ju synd att missa detta underbara väder :)
Idag har jag och Tirre handlat lite saker. Presenter och partygrejer till vissa. Och massor av kläder till mig själv. Och lite balkong saker. Så nu e jag nog färdig med den. Om nån vill komma hit och inviga den med mig så e det bara att knacka på. Jag finns i hemmet. Och nu har jag ju en grill också för det fick jag i present igår :) Dö bra va det!
Nu ska jag bädda min säng så att man kan sova i den sen ska jag slänga ut lite gräs på balkongen!

So long

Kommentarer
Postat av: sara

jepp får snart komma & inviga din grill :) en god köddabit & en kall öl :) namnam. Tack för att ni fixar lite stuff till mig ;) puss puss

2008-06-03 @ 07:00:29
URL: http://habibi.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0