Det va lugge :)

Fan va denna helgen har varit lugn.
På midsommarafton hängde vi hemma hos mina föräldrar. Snyltade lite mat och dricka. Provkörde mammas nya bil också och spelade lite fotboll. Kvällen avslutades på Hofterups dansbana. De ni :)

Igår va ännu lugnare. Jag och Annika gick ut till Västra hamnen och käkade lunch sen satt vi och kollade människor på bryggan. Sjukt kul. Efter det blev det en runda på stan. Vi gick till Hemköp och handlade korv med bröd som vi lagade......och så drack vi mousserande vin till. Ja det va gott.

Och idag har jag jobbat. Sen va jag tvungen att åka hem till mamma och pappa och fixa lite mat. Ja jag fick ihop en del :) Hämtade Tirre i mammas bil också. Hann precis få upp taket när det började ösregna......himla tur.
Nu ska jag kolla fotboll :)



So long

Kommentarer
Postat av: sara

Skönt att inte vara bakis va ;) puss puss

2008-06-22 @ 21:22:53
URL: http://habibi.webblogg.se/
Postat av: Jirre

Sara: Du det va så jävla skönt...sov till två gjorde jag också :) Puss puss

2008-06-23 @ 02:13:40
URL: http://jirre.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0