Trött som få

Fy fan vad denna helgen har tagit kål på mig.
Fredagen va ju helt knasig.
Började med att förgylla Hannas lunch med lite skitsnack. Åkte hem här och drack lite öl och sen ner till T-bone för lite käk. Där mötte Annika upp och vi käkade riktigt gott. Hittade även lite ögongodis :)
Ja sen kan man väl säga att vi drog igång på allvar. Först hem till Annika på en mellanfest och sen vidare hit hem för massor av sprit. Vi hade lite fotosession innan taxin kom och hämtade oss och vi blev körda till Stortorget. Traskade in på Koi och vips så va Annika borta. Vi drog vidare till Harrys men ändrade oss ganska snabbt till Skeppsbron med alla andra barn! Lyssnade på världens sämsta låt. Här e Josse :) Och till slut blev det Etagé. Där stannade vi till fem. Såklart. Sen blev vi meddragna till Stippes. Sofies fötter va svarta. Isch pi! Ja och som sagt vid halv sju trillade vi väl in här. Va aptrött på jobb igår men det va det värt. Sjukt rolig kväll :) Tack för det brudar!!!!
Igår va det väldigt lugnt. Va en runda i Hbg med Sara, Sofie och Jonas. Fick äntligen min langos. Gott va det!
Nu ska jag försöka fläkta mig på nåt sätt. Har precis fått grillat hemma hos mamma och pappa. Antwone va också där. Han sa till pappa att han vill ha ett Visa-kort :) Smart unge!



So long

Kommentarer
Postat av: sara

Ja det var en mycket trevlig kväll. Jag vill snart ut i Malmö igen :) hoppas du hade kul i Varberg. Ses på lördag puss puss

2008-07-29 @ 16:54:23
URL: http://habibi.webblogg.se/
Postat av: Jirre

Sara: Jaså damen har fått mersmak :) Det va verkligen skitroligt. Hade dö kul i Varberg också. Ja vi ses på lördag. Puss puss

2008-07-29 @ 17:43:02
URL: http://jirre.webblogg.se/
Postat av: sara

Jag diggar Ante :) rätta tackter. Ja kanske hihi, ja men allt är ju bättre än Tages ;) puss puss

2008-07-29 @ 19:50:25
URL: http://habibi.webblogg.se/
Postat av: Jirre

Sara: Ja det e ju iofs sant. Snart kör vi igen :)

Jag har lärt han allt jag kan :) Puss puss

2008-07-30 @ 16:26:18
URL: http://jirre.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0