Släkten e värst

Igår blev det en runda till Varberg.
Jag och Tessan fick leka bergsgetter för att leta upp Annie, Marcus och hans kompisar. Herregud det va inte det lättaste. Till slut hittade vi dom på en klippa med utsikt över nakenbadet. Varför e jag inte förvånad???
När vi hade klättrat färdigt så begav vi oss till Sandras lägenhet för lite dricka. Sen blev det ner till Oscars. Jag och Tessan kom lite sent för jag råkade slänga hennes sko :)
När vi kom in stod det uppdukat ett bord med dricka. Mycket trevligt. Synd att nån snodde vår ena puff :)
Det blev mycket dricka och där va så sjukt mycket folk så det blev äckligt varmt. Men trevligt hade jag.
Och gud va gott det e med mos kl 3 på natten.
Sov hos Tessan och Jason inatt. Vaknade halv åtta av att jag höll på att dö av värmeslag. Fiiiii fan säger jag bara!
Nu hoppas jag på en kebab :)


Ungefär såhär såg vi ut :)

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0