Oj oj oj.....så det kan gå

Igår va det ju dags för 35+35 årsfest!
Jag och Annika började kl ett från Malmö. Inom jobb och hämta presenten och sen mot Mölle. Tog ju ett tag att köra dit men det gick och vi va bara tre minuter sena. Va ju vissa som va typ två timmar sena men det va nåt med Ericssons börsfall :)
När alla väl hade kommit så blev det lekar. Ingen vet väl egentligen vad det gick ut på och där va ju ingen som vann så det gjorde ju inte så mycket. Men det va väldigt roligt.
Efter det så blev det lite paus så vi passade på att göra oss lite sniigare. Sen blev det käk. Va mycket gott....minns inte riktigt vad det va men gott va det iaf. Och sen blev det dricka. Mycket dricka men på nåt sätt så lyckades jag ju hålla mig någorlunda hela tiden. Spelade lite air hockey. Jag va den enda som vann över Hanna :)
När vi hade tömt det mesta av sprit förrådet så gick vi till Grand Hotell. Där blev det mycket dricka. Men jag som e så himla ansvarstagande drack mest Fanta :) Det va det ju andra som inte gjorde kan jag ju säga.
Sen blev det till att traska hem och leta fram ostbrickan och pappas bilnyckel. Va lite grann av med den men vi hittade den :)
Och sängen kallade så det va bara till att gå och lägga sig. Eller försöka åtminstone. Det va nån som tvunget skulle ligga på mig.....och kanske gärna i mig men då sa jag this håller inte.....så jag fick sova till slut efter sjukt mycket övertalningsförsök!!
Penntrollet du kan väl tacka din man för en väldigt trevlig dag och kväll :)
Och inga bilder har jag än. Penntrollet snodde min kamera!


Så himla sniiiga!

So long

Kommentarer
Postat av: sara

Låter som en rolig kväll :) duktig som höll dig någerlunda i skinnet ;) puss puss

2008-07-20 @ 19:35:38
URL: http://habibi.webblogg.se/
Postat av: Jirre

Sara: Ja det va sjukt roligt faktiskt. Ja jag va ganska nöjd med mitt beslut. Det va nog inte vissa andra ;) Puss puss

2008-07-20 @ 20:06:57
URL: http://jirre.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Penntrollet tackar också jag är så stolt över dig:)

Bilder kommer:)

2008-07-21 @ 21:52:16
Postat av: Jirre

Hanna: Ja visst e du..tur de e nån som kansk styra upp det :)Jag ser fram emot mina bilder :)

2008-07-22 @ 00:52:27
URL: http://jirre.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0