Litta öl med mera

Idag spelade ju MFF mot Kalmar. Trodde dom skulle få fet stryk men dom styrde upp det ganska bra mot slutet. Förlorade ju ändå. Hittade ett fantastiskt pax på vägen ut. Han hånade mig för att jag hejar på Bois. Ska nog inte berätta det för fler!
Ja och sen va vi ju hungriga så då blev det Stortorget för lite kebab. Lika gott idag. Och när vi gick förbi Lilla torg så va vi ju tvungna att sätta oss och ta en öl på Koi. Där hade vi kändisresor a la Salzburg. Så fick jag syn på nåt på Victors så vi fick gå dit också och kolla läget. Och mycket rätt hade vi. Ha ha ha.
Sen blev det Orvars på vägen hem. Så jävla gott. Och nu e jag hemma. E så jävla ledig imorgon! Tjohoo!!!!

Det e skottpengar på Erik förresten. Han satte en Air hockey puck rätt i pannan på mig :( Ont gjorde det!!!



So long

Kommentarer
Postat av: sara

Ja 5-0 var ju inte så himmla bra precis.....hehe. puss puss

2008-07-22 @ 09:36:57
URL: http://habibi.webblogg.se/
Postat av: Josse

Sara: Nä det kan man ju inte påstå :( Puss puss

2008-07-22 @ 19:44:23
URL: http://jirre.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0