LA karneval

Man ska nog inte va nykter på Landskrona Karnevalen. Det e nog inte lika roligt.
Vi började hemma hos Vera. Där satt vi ända tills vi skulle kolla på Ola. Såg ju inte så mycket för vi va i Wallmanstältet istället. Sjukt roligt att kolla på alla som dansar.....eller försöker åtminstone. Jag och Anna fick hålla ihop iaf. Det va vi som va nyktra. Vi va en runda på Inferno också men därifrån gick Vera ganska snabbt pga vissa saker. Så jag och Anna hängde på. Sen gick vi och åt Langos....som jag fick betala själv Sofie ;)
Stannade ju inte så länge så vid ett körde jag hemåt igen. Men sen halv fyra blev jag väckt av ett ägg....ett fullt ägg :)

Idag har jag jobbat sen va jag och Sofie och åt pizza på nåns mammas pizzeria..minns inte vad den hette. Men iaf så kom där ett kötthuvud. Hur stora e oddsen????
Ja och sen blev det glass i Borstahusen. Typ världens största mjukglass. Det va inte alls mysigt, bara jävligt kallt.

Fick lite underkläder idag också förresten. Trodde att jag skulle få en data men inte. Bättre lycka nästa gång :)


Sjukt gammal bild...men rolig!!!

So long


Kommentarer
Postat av: sofie

jag kan inte hjälpa att ni dumpa mig på inferno för langos.. får väl muta dig med ngt annat istället..;)fullt ägg? vilket påhopp.. va mysigt igår iaf förutom att de va så satans kallt.. bästa bilden lyckades du ju oxå hitta.. haha.. call me..

puss puss

2008-07-14 @ 09:19:42
Postat av: Jirre

Sofie: Du hade ju svärmor där :) ville ju inte störa då!! Ja du va ett fullt ägg, bara att acceptera! Ja det va satans kallt igår. Jag kan nog hitta värre bilder om du vill :) Puss puss

2008-07-14 @ 18:38:10
URL: http://jirre.webblogg.se/
Postat av: sara

Jasså svärmor!?!? ;) ja jisses säger jag bara:) puss puss

2008-07-15 @ 14:53:26
URL: http://habibi.webblogg.se/
Postat av: Jirre

Sara: Ja det gör jag också minsann :) Puss puss

2008-07-15 @ 18:13:06
URL: http://jirre.webblogg.se/
Postat av: Sofie

haha.. svärmor!? ngt jag missat?! mina nya vänner va ju där iaf...;) puss puss

2008-07-16 @ 10:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0