Hmmmm

Sitter i en diskussion nu!
Varför träffar man mestadels bara idioter??
Har man varit singel för länge för att vilja släppa in nån i sitt liv. Det finns några som jag hade velat ha i mitt liv men som antagligen inte vill va i mitt. Varför kan man inte släppa dom och gå vidare?? Hade underlättat så himla mycket.
Och har man blivit för kräsen kanske?? Om nån kommer fram och pratar när man e ute så måste dom se jävligt bra ut för att jag ska bli intresserad. Och jag kanske inte e världens snyggaste så att jag kan stå och välja hur som helst.
Men varför dras man till idioter hela tiden?? Varför vill man utsätta sig själv för det om och om igen. Jag mår dåligt när mina vänner råkar ut för det och försöker tala dom till rätta men jag ser inte när jag själv gör det.....vad e skillnaden liksom??
Många tankar som kom i spin nu!

So long

Kommentarer
Postat av: Sofie

jag kan inte annat än hålla med... finns ju dom som inte e idioter men då finns de andra saker som ställer till de.. de e du o jag gumman.. orättvist, men sant.. puss puss

2008-07-15 @ 23:07:56
Postat av: Jirre

Sofie: Ja exakt...helt sjukt! Ja det e jävligt orättvist. Tur att vi tycker om varandra om vi ska hålla ihop :) Puss puss

2008-07-15 @ 23:17:09
URL: http://jirre.webblogg.se/
Postat av: sara

Ja det är inte alltid så lätt. Jag har själv varit i den situationen. Fick kyssa många grodor innan jag hittade min prins :) Josse du är sketasnygg, så du kan visst vara lite kräsen ;) Håll ut, du ska se att det löser sig :) puss puss

2008-07-16 @ 09:16:47
URL: http://habibi.webblogg.se/
Postat av: Caroline

Man ska inte leta vid ytan...där de snygga fiskarna håller till och de som utmärker sig. Kolla lite längre ner under stenarna....där finns de som har de finaste hjärtan! Kram

2008-07-16 @ 09:47:07
URL: http://heybaberiba.blogg.se/
Postat av: Jirre

Sara: Tack va du e snäll. Jag orkar snart inte kyssa fler grodor. Har träningsvärk i tungan :)Nä jag bara skojade men det börjar bli lite trist nu! Puss puss

Caroline: Va fint skrivet. Vet ju att det e så men det e ju ytan man ser först av allt. Och ser det bra ut så stannar man vid det fastän att det e en idiot. Nä jag måste skärpa mig! Kram kram

2008-07-16 @ 17:53:54
URL: http://jirre.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0