Din gamle skurk :)

Ja jag fick min cykel inhandlad :) Micket bra!!

Igår va det Sabinas 25-års fest. Va en mycket trevlig tillställning. Fick tom kolla på Ciccis nya lägenhet. Riktigt skönt väder och trevliga människor!
Senare på kvällen va det ju La som gällde. Fortfarande kände man sig gammal som gatan på Tycho. Men det va roligt att se Jessica full som en alika.
Sen gick jag och Sara till Tages. Men där blev jag utskrattad för jag inte kunde gå. Dessutom va det sjukt lite folk. Så där stannade vi inte så länge.
Och idag har jag varit på barnkalas på Skattkammarön. Fiii fan va svettigt det va. Och kanske inte det smartaste att hoppa i ett hopptorn med vrickad fot.
Nu har jag precis ätit lax och så har jag massageolja i ögonen :)

So long

Kommentarer
Postat av: sara

Vad bra att du fick en fungerande cyckel, är ju livsfarligt om du ska använda fötterna som bromsar. Dët var en rolig kväll, gillade vad min mamma sa till dig hahahaha :) Puss puss på dig din gammle skurk ;)

2008-07-07 @ 08:42:44
URL: http://habibi.webblogg.se/
Postat av: Jirre

Sara: Ja visst va det, fötterna måste ju vila :)

Ja hon va rätt rolig...har glömt berätta det för den berörda personen bara. Ska genast göra det :) Segla lugnt. Puss puss

2008-07-07 @ 23:10:33
URL: http://jirre.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0