Va fan

Hur i helvete kan man ställa upp i Idol utan att kunna sjunga??? Det låter ju för jävligt när vissa försöker ta en ton! Det måste ju va nån form av fel på dom. En människa som inte har alla hästar hemma kan ju inte på allvar gå upp och ställa sig och sjunga hur falskt som helst och tro att man ska gå vidare. Hur kan man göra bort sig så inför en hel värld nästan???
Jag fattar inte.
Det jag fattar minst av e att många blir ditskickade av sin familj eller vänner. Varför gör man så mot nån?? Då kan man ju omöjligt tycka om dom!
Nu börjar det igen!

So long

Kommentarer
Postat av: Tirre

Jag tycker att du ska söka!!!

2008-01-28 @ 22:37:11
Postat av: sara

Ja ibland kan man undra, men dem tycker kanske att dem sjunger sketa bra hahaha :) puss puss

2008-01-29 @ 13:07:54
URL: http://habibi.webblogg.se
Postat av: Jirre

Tirre: Lägg av att va så taskig :) Puss
Sara: Ja det verkar ju inte bättre. Skadade människor det finns! Puss

2008-01-29 @ 20:10:45
URL: http://jirre.webblogg.se
Postat av: hanna

Du har väl inte glömt att vi ska va med. Fast vi kan ju sjunga.
Det är inte alla som har en pojkvän som gillar en från håret till vårtan. Måste va en lycklig tjej

2008-01-30 @ 22:23:00
Postat av: Jirre

Hanna: Nä en sån sak glömmer man ju inte bort:) Jag över på No one just nu! Nä det e inte alla som har en pojkvän ens :) Puss och kram

2008-01-31 @ 16:55:37
URL: http://jirre.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0