Undras??

Jag och Annika hade en diskussion ( stavas det verkligen så) idag på jobbet om vi va för snälla och om killar kanske gillade tjejer som va bitchiga?? Men det gör dom tydligen inte. Vi va tvungna att rådfråga. Men vi va iaf bra precis som vi va :)! Så nu har vi kommit fram till att vi ska sänka våra krav. Ja det va väl det.
Nu ska jag göra sallad sen ska jag kolla på Pirates of the carribean 2. Har sett ettan redan så jag fick låna tvåan av en snäll själ och sen ska jag och Annika kolla på trean tillsammans nån dag.
Förresten om det e nån som har två biljetter över till Nöjesguidens fest imorgon så kan ni ju hojta till. Jag behöver :)

So long


Kommentarer
Postat av: sara

Killarna går verkligen miste om en super pang brud som lilla Josse. Alla borde ha e Josse i sitt liv. Lite krav får man allt ha Josse lilla ;) puss puss

2008-01-04 @ 20:52:43
URL: http://habibi.webblogg.se
Postat av: Jirre

Sara: Du e så snäll. Ja dom skulle bara veta vad dom går miste om ;) Puss puss

2008-01-04 @ 22:02:28
URL: http://jirre.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0