Timmen e slagen

Nä inte än. Jag väntar på att mina jossekatter ska tina så under tiden så underhåller jag mig med det här :)

ALLMÄNT
1. Vad heter du?
Josefine
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Jag hade nog valt Nova
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Ingen aning....inget fult hoppas jag
4. Vilket stjärntecken är du? Tvilling
5. Vilken årgång e du? 1982
6. Var bor du? I Malme
7. Bott utomlands? Nope...har alldeles för mycket hemlängtan
8. Flyttat antal gånger? 3 gånger tror jag
9. Vart skulle du vilja bo? I Miami beach om jag hade haft mer pengar
10. Yrke? Säljare

UTSEENDE
1. Hur lång är du? 1. 70
2. Hur mycket väger du? 70 kg
3. Hårfärg och frisyr? Kanske lite råttfärgat och mellanlångt....ha ha ha
4. Ögonfärg? Blå
5. Mest nöjd med? My hump my hump
6. Minst nöjd med? Asså inget speciellt.....mina löööövehandles kanske
7. Skostorlek? 39 eller 40
8. Glasögon? Ja visst
9. Har du några piercingar/ tatueringar? En tatuering

FAVORITER
1. Film? Lejonkungen
2. Låt? Just nu Its not over med Daughtry
3. Årstid? Sommar så klart
4. Mat/ dryck? Kycklingkebab och öl...fast rabarber cider e inte helt fel heller
5. Djur? Inte duvor iaf
6. Färg? Gillar grått just nu
7. Parfym? Sarah Jessica Parkers Lovely....min e slut nu :(
8. Tv- program? Greys Anatomy och Desperate Housewifes
9. Sysselsättning? Jag lever ju i celibat nu så jag väljer väl att laga mat :)

KLÄDER
1. Vad använder du just nu för jacka? Många olika....mest en från JC.....fick precis en ny också
2. Vad använder du just nu för skor? Oj då....
3. Favoritfärg på kläder? På sommaren gult och vintern svart
4. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Dom jag har på mig.....fast några lager till....fryser som ett djur
5. Favoritaffärer? New Yorker och Deichmann
6. Hur mycket pengar lägger du på kläder varje månad? Vill jag inte ens tänka på
7. Vad har du för byxstorlek? Stl 30 i midjan
8. Vad har du för tröjstorlek? M eller L

BLANDAT
1. Vad heter din morfar?
Han hette Alf
2. Vad har du i din jackficka just nu? Tror att där ligger en parkeringsbiljett
3. Vad är du beroende av? Skor och lite andra saker
4. Vilket land kommer du ifrån? Sverige
5. Vad tror du på? Mig själv :)
6. Vilken religion tillhör du? Min egen religion som jag själv har hittat på
7. Vad köpte du senast? Äpple juice
8. Har du nåt husdjur? Bara äckelduvor och dammråttor
9. Vad bor du i? En bostadsrätt

PRYLAR
1. Plånbok?
En guldig
2. Tandborste? En elektrisk
3. Smycken? Massor av guld som jag aldrig använder...funderar på om jag ska dra på mig allt nån gång snart
4. Solglasögon? Ett par Marc Jacobs....ska införskaffa ett par Gucci till sommaren
5. Underkläder? Helst inte :)

Ja det va alles

So long suckers ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0