Ja visst

Nu e jag hemma om nån undrar. Och man får visst hångla fast än man lever i celibat. I mitt celibat får man det iaf. Shit va roligt vi har haft det. Mycket märkligt folk men också mycket folk som man har känt och inte sett på evigheter. Nog snackat. Nu ska jag gå och lägga mig. Ska ställa min klocka på tio om jag inte minns helt fel och sen bege mig till Annika för att sen cykla till Subway och sen vidare till finalerna i Skånecupen. Jippie.
Nu ska jag gå och lägga mig i min övernattningslägenhet. Orkar inte ta mig till min andra som bara ligger ett stenkast bort :)

So long

Kommentarer
Postat av: sara

Vad bra att du har haft det kul =) Klart du får hångla & lite till ;) Fick du verkligen se trasan? shit alltså. Hey! vilken e din övernatt lhg?? pi på dig. Puss puss

2008-01-06 @ 09:30:45
URL: http://habibi.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0